петък, 18 март 2016 г.

The Balm Bahama Mama

Перфектен контур


Харесвам подчертани скули и винаги съм в търсене на идеалния продукт за тази цел. След много похвали, клипчета и изключително добра промоция се сдобих с бронзанта Bahama Mama на The Balm.
Продуктът е в картонена опаковка и изобразена хавайка на капака. От вътрешната страна има огледало и 7.08 грама продукт. Кутийката се затваря с магнит. Струва ми се, че този картон бързо ще се съсипе, но се надявам да го опазя за по-дълго време.
Текстурата на продукта е много приятно мека. За него използвам четка с мек косъм. При използване бронзантът не се разпрашава. Всяка една отделила се прашинка залепва на четката, а след това на кожата.
Цветът е матово кафяво, клонящо към сиво със силно изразен студен подтон. Липсват каквито и да било оранжеви оттенъци. В кутийката изглежда тъмен, но нанесен на кожа е доста по-светъл. Позволява напластяване до достигане на желания резултат.



Това прави Bahama Mama идеален както за придаване на лек цвят на лицето, така и за контуриране. Аз го използвам основно като контуриращ продукт. С няколко движения придавам сянка на скулите, която стои съвсем естествено. Прелива се без особени усилия.
Издръжливостта на продукта е на добро ниво. Нанесен в 10 часа сутринта до 19 часа все още имах подчертани скули, макар и не съвсем в първоначалния им вид.


За мен Bahama Mama е добър и в момента незаменим продукт в контурирането.

Промоцията, която споменах в началото на поста е в магазин Debenhams - при покупка на продукт на марката The Balm, бронзърът Bahama Mama е подарък. Промоцията е до края на месец март 2016г. Аз се сдобих с руж на марката, за който ще ви разкажа съвсем скоро.

2 коментара:

  1. Много му се чудя на този бронзър и аз, особено след това ревю... ама сякаш не ми се дават толкова пари. Ще го мисля явно, хаха. Чуден блог, между другото! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бронзърът е най-доброто, което съм ползвала за контуриране. Откакто го имам го ползвам почти всеки ден. Много е икономичен. Заслужава си парите. Радвам се, че ти харесва блога ми :)

      Изтриване