четвъртък, 26 май 2016 г.

Avon True Colour Eyeshadow

Rose Awakening


От години не бях ползвала сенки за очи на Avon. В един от последните им каталози много харесах четворката сенки Rose Awakening. Тъй като идва лято, а с него и желанието ми за по-ярки и весели цветове реших да си я поръчам.
Сенките пристигнаха в черна картонена кутийка. Опаковката им е пластмасова, изчистено черна. Лесно се отварят и затварят. От вътрешната страна имат огледало и апликатор.



Палитрата сенки се състои от 4 цвята, на всеки от които е поставено номерче. На гърба на картонената кутия има примерна схема как да бъдат поставени цветовете на клепача, като са посочени съответните номера на цветовете.
Текстурата на сенките е доста прашлива. Доста търкане и наслагване е необходимо, за да се постигне наситен и хубав цвят. Дори и с мокра четка цветовете не са толкова плътни и ярки, колкото изглеждат в кутийката и каталога.
Впечатленията ми за всеки един от тях:
1. Перлено розово - С наслагване се постига цвят близък до този в палитрата. Силно перлен.
2. Оранжево - Цветът е приятен. Среден като покривност и интензивност на цвета. Това, което не ми харесва са прекалено едрите брокатчета в него. Лесно падат и при опит за блендване се разпрашават по целия клепач.
3. Тъмно розово - Ако може въобще да се нарече тъмно. Този е цветът, който най-много ми хареса от всички. Може би, защото в момента ме влече повече към матовите финиши. Сянката е ярко наситено, матово розова. Много лятна и не остава незабелязана, когато съм с нея. 
4. Жълто - Толкова добре изглежда в каталога, а и донякъде на живо. А всъщност, толкова разочароващ. Много перлен и почти никакъв цвят. Голямо търкане и натрупване става преди да успея да нанеса силно перлен цвят със съвсем лек жълт нюанс.
Не съм изпробвала издръжливостта на цветовете без основа за сенки. Със слагането на такава предварително, издържат повече от 7-8 часа.



Като цяло сенките не са добро качество. Освен тъмно розовото, което доста ми харесва. За мен лично, категорично не си заслужават редовната цена. Добре, че често ги пускат на намаления.

Няма коментари:

Публикуване на коментар