петък, 24 юни 2016 г.

SUN DANCE Aloe Vera Après Gel

А след слънцето?


По това време на годината ни заливат с реклами, послания и съобщения колко е важна слънцезащитата. Факт! Наистина е така. Вярвам, че сте прочели много, пазите се от жаркото слънце и обилно се мажете с избрано от вас средство за предпазване от вредните лъчи, поне 20 мин преди да се покажете навън. Затова аз няма да ви занимавам с това. Ще обърна внимание на момента, когато се приберем от плаж или дълга разходка. Онзи период, когато усещаме кожата си прегряла, гореща, напечена от слънцето, в най-лошия вариант изгоряла.
Аз съм с доста светла кожа, понякога доста чувствителна. Кожата ми бързо реагира на слънцето и лесно ставам червена като рак. Намерила съм своите продукти за слънцезащита, но изпробвам различни неща за успокояване на кожата след излагане на слънце. Последната ми придобивка в тази насока е SUN DANCE Aloe Vera Après Gel.
Продуктът е в прозрачна опаковка с помпичка отгоре. Количеството е 300мл.
Консистенцията е гел. Цветът му е светло зелен, въпреки че в опаковката изглежда доста ярко зелен. Изключително бързо попива. Не оставя лепнещо или мазно усещане. Това много ми харесва, тъй като не обичам мазни лосиони в големите жеги. Прекрасното усещане, което оставя след  употребата е успокоение и прохлада. Ароматът му е свеж, типичен за продуктите с алое вера. Нужно е съвсем малко количество за намазване на тялото.


Имах възможността да изпробвам гела на раздразнена кожа. По стечение на обстоятелствата наскоро ми изгоряха рамената. Не до степен болка, но достатъчно неприятно. Нанасяйки гела получих незабавно охлаждане и подхранване на кожата.
Използвах гела и за друго предназначение. Нанесох го на краката след епилация. Кожата се успокои и червените точки, получени от епилатора, минаха по-бързо.

За мен гелът с алое вера е добра находка. Ще го ползвам доста често през лятото.
Пазете кожата си и се грижете за нея. Правилната и постоянна слънцезащита е изключително важна и задължителна. Поглезете кожата си след излагане на слънце. Тя ще ви бъде благодарна.

Състав: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Alcohol, Carbomer, Phenoxyethanol, Panthenol, Sodium Hydroxide, Pafum, Allantoin, Tetrasodium EDTA, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, CI 47005, CI 42051, Sodium Sulfate.

Няма коментари:

Публикуване на коментар