петък, 8 юли 2016 г.

Maybelline Baby Lips Electro

Bеrry Bomb


Изключително съм взискателна към балсамите за устни. Имам доста голяма колекция, когато ги снимах преди няколко месеца бяха 13, но от тогава съм купувала още. Рядко някой балсам успява да ме впечатли, още по-рядко да се справи с устните ми през зимата. 
Затова малко се притесних, когато разбрах, че Л'ОРЕАЛ България са ми изпратили точно балсам за устни.
Получих балсам за устни на марката Maybelline, от серията Baby Lips Electro, цвят Berry Bomb. Бях чела за тях, заглеждах ги доста, но така и не стигнах до покупка.
Опаковката е картон и пластмаса, през която се вижда продукта. Самия балсам за устни е в пластмасова опаковка, с прозрачно капаче. Затваря се лесно, капачето щраква плътно. Според описанието: "Хидратиращ балсам за устни с цветен оттенък за 8 часа хидратация. За 88% от жените устните са по-нежни - инструментален тест. За 83% от жените устните са по-красиви - самооценка на 105 жени."



Първоначално цветът малко ме стресна - аромат на плодов пунш (Bеrry Bomb). Балсамът изглежда доста тъмно лилав. Но, хубавото е, че дава съвсем лек оттенък на устните, а не ги прави отровно лилави. Придава лек гланц ефект. Това много ми харесва за горещите дни, когато не ми се носи много грим и лепкави гланцове. Балсамът е достатъчен да създаде леко подчертаване на устните. За мен балсамът има аромат на нещо приятно сладникаво.


Издръжливостта не е голяма. След час-два вече не го усещам на устните.
Хидратацията при мен не е 8 часа, но усещам устните си по-меки след нанасянето му. Подновявам балсама по няколко пъти на ден.
Не съм имала проблеми с продукта, като разкашкване и разтичане в чантата ми. Това е доста голям плюс, тъй като съм имала подобни случки с други балсами в големите жеги.

Балсамът за устни Maybelline Baby Lips Electro, цвят Berry Bomb е приятна глезотийка за устните. Чудесна алтернатива за подчертаване на устните през лятото.

*Балсама за устни е предоставен от Л'ОРЕАЛ България
*Ревюто е изцяло на база лични впечатления от продукта
*Продуктът е използван в продължение на 3 седмици.

Няма коментари:

Публикуване на коментар