петък, 19 август 2016 г.

Garnier Skin Naturals

Micellar Cleansing Water Sensitive Skin


Почти всеки ден използвам мицеларна вода. Изпробвала съм доста марки и видове. Имала съм както добри попадения, така и големи разочарования. Днес ще ви разкажа за една от качествените находки - Garnier Micellar Cleasing Water. Доста сравнявана и обсъждана спрямо всеобщия любимец Bioderma Sensibio H2O.
Но, да се върнем на Garnier. Те обещават нежно и ефикасно почистване, отстраняване на грима и омекотяване на кожата на лицето и шията без да е необходимо разтъркване.
Мицеларната вода е в прозрачна бутилка с удобна розова капачка с дозатор. Количеството е 400мл. Продуктът е без цвят, като при леко разклащане на бутилката се разпенва леко. Не усещам аромат, което ми допада изключително много. Не харесвам силно ароматизирани почистващи продукти.
С почистването на грима се справя почти перфектно. Все пак не успява с едно минаване да отстрани спирала и молив, но за това е нужно малко повече търпение и постояване с тампона на очите. Не усещам дразнене или щипане на кожата и очите. Почиства бързо и лесно. За да онагледя добрите почистващи качества на продукта съм снимала молив за очи, червило, сенки за очи и фон дьо тен. На втората снимка са показани остатъкът от продуктите след минаване веднъж с тампон, напоен с мицеларната вода.
 










След почистване с мицеларната вода кожата ми е мека и нежна, без да лепне. Не усещам нужда да измия лицето си допълнително. Веднага мога да нанеса крем.

Мицеларната вода на  Garnier Skin Naturals е доста добър бюджетен продукт. Количеството е доста голямо, което стига за дълго време.

Състав: Aqua/Water, Hexylene Glycol Glicerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Polyaminopropyl Biguanide.

2 коментара:

  1. Единственото, което ме притеснява в продукта, е, че марката тества върху животни.. Тази на Mixa също е много добър и бюджетен вариант!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това е много неприятно и за жалост много марки го правят. Искрено се радвам, когато компания не упражнява или прекрати такава дейност.
      На Mixa ползвах преди време - много ми лютеше на очите.

      Изтриване