сряда, 31 август 2016 г.

Makeup Revolution Flawless

32 Eyeshadow Palette


Лятото е към края си. Хладните утрини и малко повечето дъждовни дни ме навеждат на мисли за есента. Подготовката за нея е немислима без подходящи нови козметични придобивки. Исках нови сенки за очи (не, че нямам купища запаси за цял живот). Разнообразни есенни тонове, мат и с блясък, открих в палитрата на Makeup Revolution Flawless. Тъй като марката не се предлага по магазините в България направих поръчка от сайт. Палитрата пристигна след няколко дни. 




Картонената й опаковка е изчистена, с релефен надпис Flawless на нея. Палитрата е от черна пластмаса. Доста си личат отпечатъците от пръсти по нея, когато я пипам, но това не ме притеснява. Затваря се много плътно и стабилно. Съдържа 16гр продукт, разпределен в 32 цвята сенки. Палитрата има огледало, поставено от вътрешната страна на капака. Няма апликатори и четки към нея. Това ми допада, тъй като не ползвам апликатори от години и бих ги извадила, при което ще зеят празни места за тях. Така палитрата е максимално изчистена и стилна.
Доволна съм от трайността на сенките. Не се изтриват или събират по гънките на клепача, не променят цвета си докато не започна да почиствам грима си. За този резултат съм сигурна, че играе роля и базата за сенки. Както съм писала доста пъти вече - винаги слагам база за сенки.
Върху сенките има прозрачен лист с наименованието на всяка сянка. Ето и повече подробности за тях:

Paper - Матов, много бледо жълтеникав цвят. Използвам го като помощен цвят при преливки, тъй като се губи в цвета на кожата ми.
Almost there - Матов, светло кафяв цвят. Много близък до цвета на кожата ми, поради което ми е много любим.
Smudge - Матов, кафяв цвят. Доста близък до Almost there, но все пак с една идея по-тъмен.
Pure chocolate - Матов, кафяв цвят. Класическо кафяво, което има много приложения в различни гримове.

Soft glow - Светъл, перлен цвят, с лек уклон към прасковено.
Uncover - Прасковен, към розов цвят. Матов, със съвсем лек намек за сатен.
Shimmer heart - Перлен, много светло розов цвят. Чудесен за подчертаване на кладенчето на окото.
Raw - матов, бежов цвят. Първата асоциация, която направих, когато видях цвета бе "капучино". Много ми харесва за преливки. Малко по-трудно се изкарва цвят от него.
Buff - Студен, сатенен, сив цвят. Харесва ми, тъй като стои различно от обикновения бял перлен цвят. 
Barely pink - Светло, топло розов цвят с лек блясък. 
Universal - Интересен цвят между розово и бронз с малко златен блясък. Сянката е по-скоро сатенена.
Red night - Блестящо червено. Смел цвят, към който не би посегнал всеки.
Highlite - Цветът е светло, блестящо шампанско. Използвах този цвят за хайлайтър. Ефекта стана много добър и подозирам, че няма да е последното му използване по този начин.
Lowlite - Кафяв цвят с доста силен блясък.
Copper shimmer - Както подсказва името, цветът е точно като на благородния метал мед.
Molton chocolate - Цветът е бронзово-кафяв, с много блясък. Един от любимите ми в палитрата. Според мен подчертава прекрасно очите.
Angel - Блестящ златен цвят. Доста светъл.
Golden night - Също блестящо златен, но малко по-тъмен от Angel.
Medal - Интересен цвят. Съчетание между мед и бронз с блясък.
Burgandy night - Блестящо, тъмно червено. Цветът е уникален. Сред любимите ми в палитрата. Колкото и снимки да направя, не мога да уловя красотата и преливащия се блясък. Затова и в основата на грима, който съм публикувала по-надолу в публикацията е именно той.
Unlimited - Светло бронзов цвят. Отново блестящ.
Gold digger - Тъмно златист, блестящ цвят. 
Darkest shimmer -Блестящ, тъмно кафяв цвят с лек намек за червено.
Green stars - Тъмно зелен цвят със златни отблясъци. Страхотно зелено! Точно като името му. Върху основното зелено има хиляди златни частички. Харесам тъмно зеленото за есента, а този вече ми е сред фаворитите.
Brew - Блестящ, бежов цвят. Стои страхотно върху кожа с лек тен.
Cheerless - Страхотно съчетание на лилаво и тъмно сиво. Отново със силен блясък. Интересен цвят за любителите на лилаво.
Tarnish - Блестящо, тъмно бежаво-сив цвят.
Café noir - Блестящо, кафяв цвят. С множество фини, златни частички.
Silver smoke - Блестящ сребрист цвят с лек уклон към сивото.
Blue stars - Уникален син цвят. Тъмен, но същевременно с много сини частички, които създават по-светъл нюанс на светлината. Рядко харесвам сини сенки, но тези определено ме спечелиха.
Black tie - Черен цвят със сребърни блясъци. Мисля, че на тази сянка блестящите частици са малко по-големи и се разпръскват повече. Нуждае се от напластяване при нанасяне.
Night - Матов, черен цвят. Чудесен завършек на палитрата. Дава възможност за съчетание с всички цветове. Не е толкова наситено черно, колкото ми се иска. Необходимо е напластяване на цвета до постигане на желания ефект.

За да онагледя как стоят на клепача поне една част от цветовете направих и един грим. Подробности кои цветове съм използвала и още снимки на грима, съвсем скоро. 


Въпреки многото блестящи цветове палитрата дава възможност за направата както на лек, ежедневен грим, така и на вечерен, наситен грим. Компактна и практична, тя съчетава чудесни есенни тонове.

П.с. Не забравяйте, че скоро ви очаква изненада!





2 коментара: