четвъртък, 22 декември 2016 г.

Revlon ColorStay 180 Sand Beige

Само нова опаковка или и нова формула


Преди година направих публикация за любимия ми фон дьо тен - Revlon ColorStay. Сега отново ще ви пиша за него. Причината е, че след доста недоволство отнасящо се до опаковката на фон дьо тена производителите промениха шишенцето, като сложиха и помпичка. Дали има и разлика в продукта?
Опаковката отново е стъклена. Но, този път с прозрачно капаче и черна помпичка. Помпичката е удобна. Лесно се изкарва продукт. Количеството отново е 30мл. Защитният фактор е 15. Както писах и предния път, Revlon Colorstay има серия за суха и серия за комбинирана към мазна кожа. Моят е от втория вид, цвят 180 Sand Beige.
На пръв поглед фон дьо тенът няма разлики с този в предната опаковка, но при употреба се забелязват някои различия.
Консистенцията му е лека и приятна.  Новият ColorStay е малко по-течен. Може би това е с идеята по-лесно да излиза от помпичката. Забелязах, че малко по-бавно засъхва на лицето до създаване на перфектен матов завършек. Това от една страна е добре, не е нужно да се бърза при работа с продукта.
Друга разлика намирам в покривността. Докато със старата формула с едно минаване покривах всички червенини и несъвършенства, с новия е нужно малко повече работа. Понякога е необходимо втори слой на определени места, поради което се хаби и повече продукт.
Издръжливостта е друг плюс, с който е известен ColorStay. В случая с новия продукт не мога да кажа, че издържа 24 часа. Първо, защото не съм го изпробвала за такъв период от време. И второ, защото след около 10-11 часа носене забелязвам леки разлики. Фон дьо тенът не стои така перфектно и непокътнато както с предната формула. Това не ме притеснява, тъй като 10 часа за мен са напълно достатъчни като издръжливост.
Цветовата палитра е идентична с предишната. Това ме радва изключително много, тъй като съм намерила перфектния цвят за моята кожа - 180 Sand Beige.


Въпреки необходимостта от повече работа до създаване на перфектно покритие с новия ColorStay, той остава сред фаворитите ми. Харесвам изцяло матовия завършек на лицето, лекотата при нанасяне, издръжливостта. А вие пробвахте ли го?

Няма коментари:

Публикуване на коментар