сряда, 4 януари 2017 г.

Avon Planet Spa Blissfully Nourishing

С африканско масло от шеа


От студа, климатиците и горещата вода кожата ми е доста по-суха през зимата. Затова полагам повече грижи през този период от годината. Въпреки това, по ред причини понякога се случва да изпусна положението, от което кожата ми страда. Зачервява се, бели се, на ръцете се и напуква - все неприятни усещания. Един от продуктите, които ползвам последните 2 години е крем за ръце, лакти и ходила с африканско масло от шеа на Avon от серията Planet Spa.
Кремът е в пластмасова кутийка с винтова капачка и прозрачна долна част. Количеството е 75мл. 
Според описанието: Богата формула с алфа-хидрокси киселина и масло от шеа, които намаляват натрупването на мъртва кожа и омекотяват грубите сухи зони. Крем за ръце, лакти и стъпала заглажда груби, сухи зони. Ефективно омекотява мазолите. 


Цветът на крема определям като цвят брюле. Тази асоциация ми навява щом отворя и помириша продукта. Ароматът му, честно казано, не ми допада. Мирише ми доста тежко на карамел. Освен това, ароматът се задържа доста дълго. Часове наред го усещам върху кожата си. Консистенцията му е доста мазна, но не плътна. Лесно се разнася на нужните места. Кремът не попива моментално. Нужно е да се изчака малко. Но, след това няма неприятно лепкаво усещане или мазен филм на кожата. Това ми е изключително важно, тъй като го използвам основно за ръце и държа да ми е комфортно. 


Като действие кремът облекчава сухите и напукани участъци. Не мисля, че би се справил с много силно суха и разранена кожа. Хубаво е, че доста често пускат крема на доста ниска цена в каталога и може да се поръча дори само за проба.

Състав: Aqua, Glycerin, Glycolic Acid, Cetearyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Steareth-21, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ammonium Hydroxide, Parfum, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Steareth-2, Benzophenone-9, Methylparaben, Lecithin, Glycine Soja (Soybean) Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Alcohol Denat, CI 19140, CI 15510, CI 17200.

Няма коментари:

Публикуване на коментар