сряда, 29 март 2017 г.

Macadamia Oil Extract Exclusive Подхранваща Маска За Коса

За всички типове коса

Когато поръчвах любимата ми четка за коса Tangle Teezer, като допълнителна оферта ми излезе и подхранваща маска за коса на Macadamia Oil Extract. Реших да я поръчам, тъй като не съм използвала продукт на марката а и цената беше достатъчно примамлива.
Според описанието: Подхранващата маска за коса Macadamia Oil Extract Exclusive представлява смес от ексклузивни съставки, които са смесени с цел ревитализирането и подхранването на косата. Маската за коса Macadamia Oil Extract Exclusive е интензивна грижа, която помага за обновяването силата на косата и нейната енергия.
Ефекти:
- Придава копринен вид на косата.
- Възстановява нацъфтелите връхчета.
- Действа антистатично.
- Реструктурира косъма.
- Изглажда косъма.
- Подсилва отслабената коса.
Състав:
- Протеини - дълбоко подсилват косата.
- Кератин - за целенасочена регенерация на увредената коса.
- Хидратиращи агенти - спомагат за връщането на жизнеността и трансформират сухия косъм.


Маската е в тъмно кафява пластмасова кутия. Затваря се плътно с винтова капачка. Златистите орнаменти по кутията създават усещането за скъп и класен продукт. Количеството е 250мл. Маската е икономична, така че това количество стига за доста пъти. 
Ароматът е приятен - специфичния аромат на продукти съдържащи макадамия. Харесва ми, но е доста нетраен. Цветът на продукта е бял. Като консистенция маската за коса е доста гъста. Въпреки това се взема и разнася лесно по косата. Отмива се също толкова безпроблемно. 



Ефект забелязах още при първото ползване. Косата ми стана по-пригладена и подредена. Усещам я по-тежка и изправена. Разресването е по-лесно. Не ми се вярва маска да се справи с възстановяване на нацъфтели връхчета (ще ги залепи ли?), това го умее само ножицата. Друг добър резултат от маската е антистатичното й действие - косата ми се наелектризира значително по-малко. Маската е много подходяща за сухи и увредени коси. Би създала усещане за здрава и подхранена коса.

Харесвам подредени и овладени коси (по принцип имам доста гъста и обемна коса). Според мен маската е добра находка, а и цената й е чудна - под 5лв. Обичам добри продукти на достъпни цени.

Състав: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Behentrimonium Methosulfate, Propylene GI Ycol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.

Няма коментари:

Публикуване на коментар