четвъртък, 6 април 2017 г.

5 Любими Бюджетни Моливи За Устни

Avon, Essence, Golden Rose


Моливите за устни са козметичен продукт, който не всеки използва. Лично аз използвам молив за устни при някои по-тъмни и ярки червила, за да предотвратя размазване, да задържа червилото по-дълго или просто защото ми изглежда естетично по-красиво. Понякога нанасям само молив като червило. Често в такива случаи са ме питали кое е червилото. Не инвестирам големи суми в този тип продукти. Затова ще ви покажа 5 любими бюджетни молива за устни.
Ще започна по азбучен ред, но може би това е и най-използвания ми молив за устни - Avon True Colour цвят Pink Bouguet. Моливът е в черна пластмасова опаковка. Харесва ми, че е автоматичен и не се занимавам с острене. Изважда се чрез завъртане в средната част. Сърцевината на молива е мека и лесно се нанася на устните. Нося често този молив на целите устни вместо червило. Създава прекрасен матов, розов цвят. Сложен така изсушава доста устните, но е много издръжлив. 
Essence 06 Satin Mouve - това е другия молив, който често слагам нанесен на целите устни. Той е с дървена обвивка и за жалост се остри. Малко по-твърд е, но се нанася сравнително лесно. В интерес на истината взех този молив заради цвета. Самото наименование mouve подсказва какъв е той. Дълго време търсих такъв цвят червило, който да ми подхожда на тена и да е матов, но с повечето изглеждах потресаващо. Със Satin Mouve на Essence съм получавала много комплименти и въпроси кое е червилото ми, а също и учудени погледи, когато поясня, че е молив за устни.
Подтикната от добрите отзиви за Satin Mouve се реших и на още един цвят от Essence - 15 Honey Berry. Той е от същата серия, единствено с малко променена капачка. Цветът е доста по-ярък - розов с лек уклон към лилаво. Сега през топлите месеци посягам повече към него. Също създава матов финиш.


Когато Golden rose лансираха новата си серия червила Dream lips харесах доста цветове. Първо се спрях на номер 506. Прекрасен матов, прасковен цвят. Имам същия цвят червило и ги нося заедно. Допада ми дълбочината, която придава на червилото. И тези моливи са обикновени и имат нужда от острене. Лошото е, че са доста меки и чупливи. Мажат се като масло на устните, но остренето трябва да бъде само с достатъчно добра острилка. В противен случай сърцевината лесно се чупи и голяма част от молива се прахосва. Ясно се вижда на снимката, че не ги поддържам идеално остри - именно поради тази причина.
Когато търсих подходящ молив за едно червено червило се сдобих с номер 517 от същата серия на Golden Rose. Страхотно тъмно, матово червено. В последствие се оказа, че молива не е подходящ за конкретното червило и реших да го пробвам самостоятелно. Ефекта ми хареса и през студени месеци го носих така. Допада ми и като основа на друго червено червило - прави цвета по наситен и дълбок, а и по-траен.


Моливите за устни са допълнителен щрих към всяка грим визия. Ако ги носите самостоятелно на целите устни не забравяйте предварително да използвате балсам, за да не се сдобиете с сухи и сбръчкани устни. А вие използвате ли моливи за устни? Имате ли любими?

Няма коментари:

Публикуване на коментар