четвъртък, 20 юли 2017 г.

Avon Luxe Shape Sensation Lipstick

Rose Wood


Avon създадоха нова колекция червила Share Sensation от серията Luxe. Идеята за различна сърцевина ме привлече и побързах да си поръчам един цвят. Избрах Rose Wood.
Според описанието: Уникално червило с ексклузивно ядро за обем. Увеличава нивото на колаген за сензационна плътност, мекота и хидратация, осигурява страхотен цвят. 
Продуктът е в картонена черно-златиста опаковка. Самото червило е в пластмасова, златиста гилза. Изглежда доста лъскаво и луксозно, като всички продукти от серията Luxe. Количеството продукт е 3,6гр.
Червилото е с мека текстура, нанася се като масло. Има сатенен завършек. Цвета Rose Wood е тъмно розово. Поради бялата сърцевина не е много покривно и е необходимо минаване 2-3 пъти до постигане на желания цвят. 
Червилото има лек аромат на ментол. И в момента, в който го сложих на устните си разбрах защо. Усещането върху тях е за прохлада и студенина, явно произлизащи от тази или подобна съставка. За радост няма така "любимото" ми щипане на устните и изтръпване. Но, това не го видях в описанието на продукта, което хич не ми допада.



Заради по-мазната текстура издръжливостта на червилото не е голяма. След около 2 часа без ядене и пиене на течности е почти изтрито. При хапване на каквото и да било не оставя и следа от него.

Различната визия на продукта ми харесва, цвета му е лесно носим и съчетаем. Но не видях допълнителен обем и хидратация. Ментоловото усещане не е след любимите ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар