петък, 25 август 2017 г.

Flormar Mono Eyeshadow 14

Любима единична сянка за очи


Flormar е една от любимите ми бюджетни марки за козметика. Продуктите им са с добро качество, а цените са съобразени със стандарта на живот. В момент на търсене на интересни цветове сенки за очи се сдобих с единичната сянка номер 14.
Сенките са в черна пластмасова кутийка. Част от капачето й е прозрачна и се вижда цвета на сянката. Затварят се плътно с щракване. От вътрешната страна на капачето има миниатюрно огледало, от което не виждам смисъл. Въпреки това, кутийката е изчистена и стилна и ми допада като дизайн. Количеството продукт е 4гр. Аромат не усещам, но и да е имало такъв той най-вероятно е бил типичния химичен.
Към сенките няма апликатор. За тях ползвам четка с мек косъм. Сенките са меки и се нанасят на клепача с лекота. Ако използвам четка с по-твърди косъмчета се разпрашават и се губи продукт. 



Цветът определям точно като пясък. Златисто-бежов цвят, който има хиляди блестящи частички, точно както слънцето се отразява върху пясъка на плажа. Вълнистия релеф на сянката (който вече развалих след толкова ползване) още повече засилва асоциацията ми за пясък. Цветът стои страхотно на топли кожи и слънчев загар.
Издръжливостта й е около 7-8 часа, като задължително поставям база за сенки.


Сянката е сред любимите ми, които използвам в края на лятото, когато имам малко тен и ми е достатъчен само допълнителен щрих за подчертаване на очите и тена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар