четвъртък, 31 август 2017 г.

Makeup Revolution London I Love Makeup I Heart Chocolate Bronze And Glow

Злато и шоколад


Нов месец и нов продукт от Parfimo.bg. Сайтът предлага голямо разнообразие от мъжки и дамски парфюми, но също така и козметика. Едни от любимците ми в сайта са Makeup Revolution и реших отново да пробвам техен продукт. Този път това е I love Makeup I heart Chocolate Bronze And Glow.
Всъщност първото нещо, което ме привлече в този продукт е опаковката. Кафява, капакът е с релеф на шоколад, покрит със златo, който се разтича по протежението на кутийката. Интересно, различно и привличащо вниманието. Като любител на шоколада ми допада изключително много. Кутийката е пластмасова, от вътрешната страна има огледало. Цялата тази красота е поставена в допълнителна картонена опаковка. Количеството продукт е 11гр. Има лек, химичен аромат, който трудно се усеща и не се пренася на лицето.


Продуктът е състои от бронзър и хайлайтър. Върху тях има лек релеф на разтечен продукт. Бронзърът е по-малко количество, спрямо хайлайтъра. И двата са много фино смлени. Използвам меки четки, тъй като са много добре пигментирани и леко минаване е достатъчно за взимане на нужното количество продукт, без да се разпрашават излишно.
Бронзърът е матов. Това изключително много ме радва, тъй като рядко посягам към блестящи. Цветът му е топло, светло кафяво. Сега съм с лек тен и с този продукт го подчертавам съвсем естествено.
Хайлайтърът  е просто страхотен. Цветът му е нежно шампанско към златисто. Чудесен за създаването на т.нар. glow ефект върху скулите. Особено красив е върху тен.
Издръжливостта и на двата продукта е добра. След 7-8 часа, все още имах от тях върху лицето си, макар и не съвсем в първоначалния им вид.



Това е един от най-сполучливите продукти на Makeup Revolution, който съм пробвала. Бързо се превърна в мой любимец за лятото. Единственото, което ми липсва в това прекрасно дуо е аромат на шоколад. Би било перфектното допълнение 

*Ревюто е формирано изцяло на база лични впечатления от продукта.
*Продуктът е предоставен за тест от Parfimo.bg.

Няма коментари:

Публикуване на коментар