петък, 15 септември 2017 г.

MAC Eye Shadow Frost

 Satin Taupe

 

Дълго време много исках да пробвам единичните сенки за очи на Mac. Бях безкрайно щастлива, когато преди няколко години се сдобих с първата - цвят Satin Taupe с финиш Frost.
Опаковката на продукта е класическа за Mac - черна и изчистена. Затваря се плътно със щракване. Количеството продукт е едва 1,5гр, но е достатъчно за доста дълго време. Аромат не усетих.
Цветът е невероятен. Както подсказва името му това е тоуп. В него има нотка на кафяво, лилаво, сиво и сребрист блясък. Satin Taupe е студена сянка и подхожда изключително много на кожи със студен подтон. Аз съм с топъл и затова рядко нося сянката на целия подвижен клепач. Обикновено я използвам за затъмняване в края на окото или за лек акцент. 



Сянката е силно пигментирана. Използвам четка с мек косъм. С едно минаване взимам достатъчно количество продукт. Сянката не се рони и не се разпрашава. Всяка прашинка залепва за четката, а от там и на клепача. Понякога нанасям продукта с пръсти. По този начин ефектът също е достатъчно добър. Сянката се блендва лесно. 
Издръжливостта на продукта напълно отговаря на високото ниво на бранда. Около 10 часа сянката не мърда от клепача ми. Разбира се, преди нея поставям основа за сенки.

Изключително съм доволна от Satin Taupe и с удоволствие бих пробвала и други сенки за очи на марката. А вие имате ли сенки на Mac?

Няма коментари:

Публикуване на коментар