петък, 17 ноември 2017 г.

NYX Cosmetics Кремообразен Руж

02 Natural


От вчера (16.11.) NYX Cosmetics се предлага и в магазин Lilly, гр. Велико Търново. Това ме радва изключително много, защото харесвам марката и съм минавала през какви ли не перипети, за да закупя техни продукти. Един от тези продукти е кремообразен руж Natural.
Опаковката му е черна, пластмасова. Част от горното капаче е прозрачна и през него се вижда продукта. Кутийката се затваря плътно и е доста стабилна. Доста пъти без забележки понася носене в чанта. Количеството продукт е 3,5гр. Ароматът е химичен, но твърде слаб и не се усеща при отваряне на продукта.



Това е първия ми кремообразен руж и трудно избрах цвета. Първо, защото го поръчвах по интернет и второ - исках да е цвят, с който трудно мога да прекаля и лесно да мога да поправя щетите, ако не го нанеса както трябва. Тоест, търсех по-неутрален и светъл цвят. Natural е прекрасен прасковено - розов цвят
Нанасям ружа с дуофайбърна четка - рехава четка от синтетичен косъм. Топвам съвсем леко връхчетата на четката в ружа, след това с потупващи движения на лицето и постепенно преливам хубаво. Преди ружа поставям пудра, тъй като редуването на течни и прахообразни продукти създава по-голяма издръжливост на грима. 
Издръжливостта на ружа е сравнително добра. Нанесен в 10ч. в 14ч. беше леко избледнял. 

Харесвам продуктите на NYX. Щастлива съм, че достъпът ми до тях вече е лесен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар