четвъртък, 23 ноември 2017 г.

Schauma Beauty Oil


Разкрасяващо масло за блясък и мекота без утежняване


Допълнителната грижа и финиш продуктите са от съществено значение за дългите коси, каквато е и моята. Избягвам шампоаните на Schauma, тъй като не влияят добре на косата ми, но това олио обикнах от първото ползване.
Продуктът е прозрачно шише с удобна помпичка. Количеството олио е едва 50мл, но стига за доста дълго време. Ароматът е на масла. Но, не е силен и натрапчив. Цветът е наситено жълт.
Според етикета продуктът може да се използва по три начина - преди измиване, след измиване или за красив завършек. 



Аз нанасям 3 помпички от олиото на влажна коса след измиване. По-малко количество ми е недостатъчно, а по-голямо омазнява косата ми. Допълнителен блясък не видях, но косата ми става мека и лесна за разресване. Краищата не се заплитат. Косата не се наелектризира. Продуктът е подходящ за сухи коси.  Различните видове масла в състава спомагат да изглеждат по-жизнени и здрави.

Това е един прекрасен продукт за дълги и заплитащи се коси. Решение за допълнителна грижа и избягване на ужасното дърпане и накъсване на косата.

Състав: Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Octocrylene, Parfum, Linalool, Anise Alcohol, CI 40800.

Няма коментари:

Публикуване на коментар