петък, 23 март 2018 г.

NYX DUO Chromatic Illuminating Powder

DCIP05 Synthetica


При първото ми разглеждане на щанд на NYX в дрогерия Лили това бе продуктът, който ме привлече - DUO Chromatic Illuminating Powder, цвят DCIP05 Synthetica. Не след дълго си го купих и определено ще е сред най-използваните ми продукти през лятото и есента - именно заради цвета.
Продуктът е в кръгла, пластмасова кутийка с прозрачно капаче. Количеството е 6гр. Ароматът е много слаб, на химия. 
Текстурата на хайлайтъра е много приятна. Не се разпрашава излишно, не се рони. Използвам мека четка, за да създам лек блясък, като воал. При желание за по-интензивен цвят използвам по-гъста четка с плътни косъмчета. Чрез нея пренасям наситен цвят, което позволява продуктът да разкрие цялата си красота. 



Цветът е преплитане на оранжево, златно и прасковено. Прекрасен дуо хром, който стои интересно както на скулите, така и на очите. О, да, пробвах продукта и като сенки. Справя се идеално и подчертава цвета на очите ми. Съчетавам го с топли кафяви и зелени тонове, напомнящи за есента. За хайлайтър ще е по-подходящ, когато имам малко тен на лицето, тъй като сега съм доста бяла. Множеството златни частици ще се комбинират с лек слънчев загар.
Издръжливостта на продукта е добра. Не се променя часове наред. Нанесен в 10ч. сутринта в 17ч. все още имах блясък и лек цвят по скулите. На очите издържа повече, но там винаги поставям основа за сенки, която допринася за това.

Имате ли продукти, за използването на които чакате топлите месеци?

Няма коментари:

Публикуване на коментар